ترفند کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام

کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام
امروزه با کمی جستجو در معتبرترین فروشگاه های آنلاین اپلیکیشن های اندرویدی یا IOS شاهد برنامه های بیش از حدی خواهید بود که توسط کاربران مختلف دانلود و مورد استفاده قرار می گیرند و هر یک از آنها به نحوی نیازهای گوناگون هر یک از کاربران را برطرف می کنند و با این حال می توان به وجود بازه آماری بسیار بزرگی از اپلیکیشن ها در زمینه های مختلف اشاره کرد.
با این حال برنامه های خاصی وجود دارند که میلیون بار در طول تاریخ آپلود آنها در این فروشگاه ها می گذرد که باز هم در طول روز چندین هزار دانلود و بازدید را به خود اختصاص داده اند. در میان این برنامه ها می توان به برنامه های مجازی و شبکه های اجتماعی آنلاین اشاره کرد که بسیار کارآمد و مناسب هستند و در طول روز چندین میلیون کاربر از آنها استفاده می کنند.
برای مثال می توان به اینستاگرام اشاره کرد که یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین شبکه های اجتماعی در سطح جهان می باشند و روزانه تعداد زیادی از ما زمان خود را صرف بررسی و چک کردن این شبکه مجازی می کنیم! این بصورتی است که بعد از یک خواب عمیق، زمانیکه بیدار می شویم، اولین کاری که می کنیم بررسی کردن این شبکه مجازی می باشد.
اما از مهم ترین دغدغه های هر یک از کاربران در استفاده از این صفحه مجازی، استفاده بیش از حد اینترنت توسط برنامه اینستاگرام می باشد که شاید شما کاربری هستید که در طول ماه های گذشته یک بسته چند گیگابایتی از اپراتور خریداری می کردید و بعد از نصب اینستاگرام مصرف داده های شما بیش از حد افزایش یافته است.
ترفند کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام
۱-ابتدا از طریق منو کاربری وارد برنامه اینستاگرام اسمارت فون خود شوید. بعد از وارد شدن به برنامه، به پروفایل خود بروید و سپس ۳ خط افقی از بالا سمت راست کلک کنید تا صفحه ذیل برای شما ظاهر شود.
ترفندهای اینستاگرامی

۲-بعد از باز شدن این صفحه در نسخه جدید اینستاگرام باید بر روی گزینه ” Settings” کلیک کنید تا وارد تنظیمات شوید. بعد از وارد شدن به صفحه تنظیمات باید بر روی گزینه ” Account” در پایین لیست کلیک کنید.
کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

۳- اینک به تنظیمات اکانت اینستاگرام خود دسترسی پیدا کردید و باید در این مرحله بر روی گزینه ” Cellular data use” کلیک کرده که مطابق تصویر ذیل در انتهای لیست قرار دارد.
روش کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

۴-اینک شما به مرحله آخر رسیدید و باید در این مرحله گزینه غیر فعال را به حالت روشن در بیاورید تا این گونه مصرف دیتا اینستاگرامی شما کاهش پیدا کند.
ویژگی های اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار × 2 =

keyboard_arrow_up