ترفند حذف اطلاعات گوشی دزدیده شده از راه دور

حذف اطلاعات گوشی از راه دور
همان گونه که مستحضر هستید، گوشی های هوشمند امروزه در سرتاسر جهان دارای اهمیت بالایی هستند که می توان از آن به عنوان مغز دوم خودمان استفاده کنیم که استفاده می شود! از این رو ما تمام اطلاعات خود را در آن ذخیره می کنیم و برای محافظت از آن از گزینه قفل کردن گوشی استفاده می کنیم و در ذهن خود این گونه می پنداریم که تمام اطلاعات ما امن هستند و به هیچ وجه دست افراد سودجو به آنها نخواهد رسید.
با این وجود افراد سودجو برنامه های مختص خود را دارند و می توانند در آن لحظه تمام قفل های امنیتی گوشی شما را تسخیر کنند و از آن ها سوء استفاده نمایند. در نهایت اگر بنابر دلایلی گوشی شما دزدیده شد، بی شک دیگر به خود شما باز نخواهد گشت و ممکن است توسط افراد سارق به قیمت ارزان فروخته شود و گوشی شما همراه با اطلاعات آن به دست افراد دیگر برسد!

بنابراین در این شرایط بی شک به دنیال راهی خواهیم بود تا بتوانیم به گونه ای تمام اطلاعات گوشی را از راه دور حذف کنیم. اما شاید به این فکر کنید که امکان پذیر نیست و اطلاعات شما در دست افراد سودجو منتشر خواهد شد.

چگونه اطلاعات گوشی را از راه دور حذف کنیم؟
برخی از سیستم عامل ها همانند آیفون برنامه ای را برای کاربران خود طراحی و ارائه کرده است که نام آن ” Find My Phone ” است و این به گونه ای است که کاربر می تواند پس از به سرقت رفتن اسمارت فون خود، از این برنامه استفاده نماید. اما در این مطلب قصد داریم شما را با ” find my mobile ” سامسونگ آشنا سازیم.
برای این کار ابتدا قبل از هر کاری به به قسمت ” Accounts” از بخش ” Settings” مراجعه کنید و حساب کاربری سامسونگ خود را همانند تصویر ذیل بسازید تا چراغ حساب کاربری شما از رنگ خاکستری به رنگ آبی تبدیل شود.

روش حذف اطلاعات گوشی از راه دور

اینک شما حساب کاربر خود را ساخته اید و می توانید از قابلیت های این شرکت استفاده کنید. برای استفاده از قابلیت های حساب کاربری خود باید وارد ” findmymobile.samsung ” شوید و بر روی “Sign in ” کلیک کنید و سپس اطلاعات حساب کاربری خود را وارد سازید.


پس از وارد کردن اطلاعات حساب کاربری خود، صفحه ذیل را مشاهده می کنید که می توانید از راه دور به گوشی خود دسترسی داشته باشید. این دسترسی شامل قفل کردن گوشی از راه دور، باز کردن قفل از راه دور، حذف کردن تمام اطلاعات، به صدا در آوردن گوشی، پشتیبان گیری اطلاعات و… می باشد که تنها با یک کلیک می توانید این قابلیت ها را به حالت انجام در آورید.
اینک شما می توانید با فشردن گزینه ” Erase Data ” تمام اطلااعات گوشی خود را از راه دور حذف کنید و اجازه ندهید تا دست افراد سودجو به اطلاعات شخصی شما برسد.
توجه : برای استفاده از تمام این قابلیت ها باید گوشی شما به اینترنت متصل باشد و در غیر این صورت هیچ یک از قابلیت های بالا انجام نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هفده − 9 =

keyboard_arrow_up