ترفند خاموش نشدن لپ تاپ در دانلود شبانه

روش خاموش نشدن لپ تاپ در دانلود شبانه
شاید برای هر یک از ما رخ داده است که زمان پایان بسته اینترنتی خریداری شده مان به پایان میرسد و ۱۰۰ها مگ باقی مانده باشد که نمی خواهیم آنها را از دست بدهیم. از طرفی دیگر ممکن است به دلیل مشغله زیاد کاری، شب ها زود بخوابیم و زمان زیادی نداشته باشیم تا بتوانیم از دیتا باقیمانده استفاده نماییم. با این وجود آیا نمی توان از این بسته استفاده کرد؟
برای استفاده از این بسته می توانیم کارهای متعددی انجام دهیم. برای مثال یکی از آنها این است که باید تا صبح تلفن همراه مان روشن باشد تا دانلود شبانه داشته باشیم که این اقدام خود مشکل زا است چرا که در ابتدا شارژ کوشی تمام می شود و نمی توانیم از آن در طول روز استفاده نماییم.
روش دیگر نیز این می باشد که لپ تاپ را روشن بگذاریم تا بصورت خودکار دانلود شبانه داشته باشد که این راه را ما به شما توصیه می کنیم. از این رو یک مشکل وجود دارد و آن نیز این می باشد که لپ تاپ ها در طی مدت زمان کوتاهی بصورت خودکار خاموش می شوند که در این صورت نمی توان دانلود شبانه داشت. پس دیگر نمی توان این مشکل را حل کرد؟!
این مشکل به راحتی قابل حل می باشد و شما می توانید در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی پروژه یک با نحوه خاموش نشدن لپ تاپ در دانلود شبانه آشنا شوید.
 مراحل خاموش نشدن لپ تاپ در دانلود شبانه 
۱- ابتدا وارد صفحه دسکتاپ شوید و سپس دو کلید ” Win + R ” را بصورت همزمان بفشارید. اینک پنجره کوچکی به شکل زیر برای شما باز خواهد شد.

۲- در کادر روبروی عبارت Open، باید عبارت “ powercfg.cpl” را وارد کنید و در نهایت بر روی کلید Enter در صفحه کلید، کلیک کنید تا پنجره ذیل برای شما باز شود.
۳- در این مرحله باید بر روی عبارت ” Create a power plan ” در سمت چپ کلیک کنید. سپس پنجره ذیل برای شما باز می شود که باید بر روی عبارت “ Power saver ” کلیک نمایید و در کادر ” Plan name ” باید نام مشخصی را انتخاب کنید. برای مثال ما در آموزش از عبارت ” Download ” استفاده کرده ایم. اینک بر روی Next کلیک نمایید تا به صفحه بعدی منتقل شوید.
۴- در این مرحله شما دو گزینه ” Turn off the display ” و ” Put the computer to sleep ” را مشاهده می کنید که باید این دو مورد را به حالت Never برگردانید. در نهایت بر روی Create کلیک کنید.

۵- اینک شما به صفحه اول بازکشتید و باید از ستون سمت چپ، بر روی عبارت ” Choose what closing the lid does ” کلیک کنید و صفحه جدیدی باز می شود که در مقابل عبارت “ When iclose the lid ” هر دو گزینه را باید به حالت ” Do nothing ” بازگردانید و در نهایت باید بر روی ” Save changes ” کلیک کنید.
۶- پس از طی ۵ مرحله، اینک فرایند را به پایان رساندید و زمانیکه شب ها قصد دانلود داشتید، باید دو مرحله اول را انجام دهید و گزینه Download را فعال کنید. همچنین اگر قصد غیرفعال کردن این حالت را داشتید، می توانید از این حالت خارج کنید و به حالت ” Balanced ” تغییر دهید.
اینک شما می توانید با خیالی آسوده و راحت شروع به دانلود شبانه با لپ تاپ را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سه + هفت =

keyboard_arrow_up