ترفند بازکردن الگوی قفل گوشی اندروید

باز کردن قفل گوشی اندروید
گوشی ها یکی از مهم ترین ابزارهای تکنولوژی امروز هستند که هر یک از ما دارای یک اسمارت فون هستیم.به مرور ما از گوشی های مان به عنوان مغز دوم استفاده می کنیم چرا که تمام اطلاعات شخصی و خصوصی را در آن ذخیره می کنیم و غافل از آن هستیم که ممکن است تمام این اطلاعات تنها با یک دکمه از بین بروند و دیگر ما به آنها دسترسی نخواهیم داشت.
تاکنون شاید برای اکثر ما رخ داده باشد که برای گوشی خود رمز تعریف می کنیم و مدتی بعد از رمزگذاشتن بر روی موبایل ممکن است بنابر دلایلی آنرا فراموش کنیم. از طرفی برای آنکه بتوانیم آنرا تعمیر کنیم باید به دست افراد تعمیرکار بسپاریم تا آنها با ترفندهایی که در طی تجربه بلند مدت خود کسب نموده اند، شروع به باز کردن رمز گوشی کنند که به مرور تمام اطلاعات شما ممکن است پاک شوند.
باز کردن قفل گوشی
از این رو شاید سوال اکثر شما این باشد که آیا خودمان می توانیم این مشکل را برطرف سازیم؟! پاسخ این سوال بسیار آسان است و شما می توانید به سادگی قفل فراموش شده تلفن همراهتان را باز کنید و دیگر هزینه های گران قیمت را متحمل نشوید. در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی پروژه یک قصد داریم تا شما را نحوه باز کردن قفل گوشی های اندروید آشنا سازیم. همراه ما باشید.
هشدار مهم : سیستم عامل اندروید در طی آپدیت های اخیر خود، برخی باگ ها و مشکلات را حل کرده است که یکی از آنها جلوگیری از خاموش کردن گوشی موبایل از صفحه قفل بدون وارد کردن رمز می باشد. با این وجود اگر اندروید گوشی شما ارتقاع یافته است و از جدیدترین نسخه های اندروید استفاده می کنید، لازم به ذکر است که برای خاموش کردن گوشی باید رمز صفحه قفل را وارد کنید. از این رو اگر این روش برای شما پاسخگو نبود، باید به تکنسین های مربوطه مراجعه نمائید.
چگونه الگوی قفل شده موبایل را باز کنیم؟
ابتدا لازم به ذکر است که در هنگام رمزگذاری بر روی تلفن همراه تان، توجه داشته باشید که یک رمز ساده و تکراری که بر روی کارت های بانکی گذاشته اید استفاده کنید تا بنابر مشغله های کاری آنها را فراموش نکنید.
با این وجود، راه های بسیار زیادی برای باز کردن قفل گوشی وجود دارند که برخی از آنها می توانند به مرور زمان بر باشند. اما در ادامه قصد داریم تا شما را با برنامه ویندوزی “دکتر فون” آشنا سازیم که می توانید از اینجـــــــا آخرین نسخه آنرا دانلود کنید.
گوشی قفل شده
اما کاربردها و ویژگی های برنامه دکتر فون چیست؟
برنامه دکتر فون یکی از برنامه های کامل در زمینه موبایل است که می توانید آنرا به سادگی در سیستم عامل ویندوز خود نصب کنید. از مهم ترین کاربردهای آن می توان به پشتیبان گیری از موبایل، انتقال فایل ها از گوشی قدیمی به گوشی جدید، حذف کامل محتویات گوشی، تعمیر کردن گوشی IOS و از همه مهم تر باز کردن قفل گوشی است که به مرور بسیار جذاب و کار آمد می باشد.
بنابر این اگر می خواهید الگو قفل شده موبایل را باز کنید، می توانید با دانلود برنامه “dr.fone” تمام این مشکلات را بر طرف سازید. پس از نصب برنامه، مراحل ذیل را انجام دهید تا الگو قفل شده را به سادگی تمام باز کنید.
۱- پس از نصب برنامه بر روی آیکون “Shortcut” که در دسکتاپ ایجاد شده است کلیک کنید. پس از کیلک بر این آیکون، پنجره جدیدی به شکل زیر برای شما باز خواهد شد.

۲- همان گونه که مشاهده می کنید این برنامه طبق گفته هایمان، کاربردهای متفاوتی دارد که می توانید در سادگی هر چه تمام از آنها استفاده نمایید. اینک اگر قصد دارید تا الگو قفل شده را باز کنید، بر روی گزینه “Unlock” کلیک کنید. پس از کلیک بر روی گزینه مورد نظر، پنجره ذیل برای شما باز خواهد شد.

۳- اینک شما باید گوشی خود را با استفاده از کابل USBبه کاپیوتر متصل کنید و سپس بر روی گزینه “Start” در پنجره باز شده کلیک نمایید. اینک برنامه تنها در طی مدت زمان یک الی دو دقیقه ای الگو قفل شده را برای شما باز خواهد کرد.
۴- نهایتا قفل گوشی شما باز خواهد شد و می توانید به راحتی تمام و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه از گوشی خود استفاده نمایید.
هشدار : به دلیل آنکه به این راحتی می توان موبایل های قفل شده را باز کرد، توصیه می شود که از ذخیره فایل های شخصی در اسمارت فون جلوگیری نمایید تا از آنها سوء استفاده نشود. همچنین در طی مدت زمان مشخصی توصیه می شود از فایل های موجود در تلفن همراهتان نسخه پشتیبان، تهیه نمایید و سپس اقدام به حذف موارد اضافی کنید تا هم حافظه گوشی به میزان زیادی پر نشود و هم اطلاعات شما مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دوازده + هفده =

keyboard_arrow_up